اعزام ٩٣ هزار نفر به اردوهای راهیان نور در ایلام
اعزام ٩٣ هزار نفر به اردوهای راهیان نور در ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: ۹۳ هزار و ۹۲۸ نفر دانشجو، دانش آموز و اقشار به اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و زیارتی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سردار «جمال شاکرمی» بیان داشت: این اعزام ها در اردوهای راهیان نور شامل بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب در جغرافیای ایلام و خوزستان، راهیان پیشرفت بازدید از صنایع و کارخانه های بزرگ و اردوهای زیادتی نیز عمدتا اعزام به مشهد مقدس بود.

وی افزود: امسال هفت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر اعزام شدند و تا شروع ماه رمضان اعزام دانشجویان و اقشار مختلف به محل یادمان های دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و امسال به صورت ویژه از استان کردستان حدود سه هزار نفر به یادمان های استان ایلام اعزام داشتند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد:
هم اکنون یک هزار و ۲۰۰ متر حسینه یادمان شرهانی آماده بهره برداری است که تا قبل از سال افتتاح خواهد شد و همچنین در قلاویزان حسینه و سرویس های بهداشتی فراهم شده است.

وی افزود: یادمان میمک و حسینیه این منطقه نیازمند توجه و تخصیص اعتبار است و قرارگاه آیت الله حیدری ایلامی در روستای گُلان از توابع شهرستان مهران راه اندازی شده است.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: سرویس های بهداشتی سه راهی جندالله در حد فاصل مهران – ایلام بهسازی شد و طراحی احداث یک حسینه برای این مکان در دستور کار است که تاکنون برای آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده و تلاش ها برای تکمیل این حسینه تا اربعین سال آینده و با هدف رضایت مندی زائران در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب به آنها است.

  • نویسنده : الهام مهدیان