ارزش مجاهدان و ارزش آفرینان جنگ تحمیلی بالاتر از دفاع مقدس است
ارزش مجاهدان و ارزش آفرینان جنگ تحمیلی بالاتر از دفاع مقدس است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اهمیت فرهنگ نشر ایثار و شهادت افزود: کسانی که در طول جنگ تحمیلی مجاهداتی داشته و ارزش آفرینی کردند، ارزش آنها از دفاع مقدس بالاتر است اما خواست و اراده خداوند بر این بوده که برخی بمانند و پاسدار فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، حجت الاسلام و المسلمین “اله نور کریمی تبار” روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر تلاش های صورت گرفته در حیطه تامین امنیت ملی در مرزهای سطح کشور اظهار داشت: اگر دشمن جرات حمله به خاک کشورمان را ندارد به واسطه‌ حماسه آفرینی هشت ساله جبهه هاست و می داند در صورت تهاجم و به طول انجامیدن هشت سال دیگر بازهم به اهداف شوم خود نرسیده و بی سرانجام خواهد ماند، هرچند که در شرایط فعلی هیچکدام از دشمنان نظام جمهوری اسلامی توان جنگ طولانی مدت را ندارند.

امام جمعه ایلام بر اهمیت تلاش و برقراری ارتباط با خداوند تاکید کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس در کنار مجاهدت ها و تلاش نیروهای رزمنده هدایت الهی به صورت ارتباط و امداد غیب وجود داشته است.

وی یادآور شد: وعده خداوند حق است و هر کجا تلاش ها کافی و برای رضای خدا باشد، خداوند کاستی ها را جبران می کند و در صورت ارتباط با خداوند سختی ها لذت بخش می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اهمیت کار مرزبانان در تامین امنیت مردم کشور اظهار داشت: کار مرزبانی بسیار ارزشمند و پنهان است و صحت و امنیت دو مقوله مهم در این کار است.

امام جمعه ایلام ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در فرماندهی مرزبانی افزود: امنیت کنونی ما در دنیا مثال زدنی است و با وجود کارشکنی ها، تهدیدها و اعمال فشار و مشکلاتی که از سوی دشمن و استکبار جهانی با اجیر کردن عناصری همچون منافقین و هزینه های سنگینی ‌که تقبل می کند اما امنیت ما یک امنیت پایدار و ارزشمند است.

وی با اشاره به اهمیت وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق بر لزوم وجود فرماندهی و پایگاه ارتش برای حفظ و تحکیم امنیت کشور تاکید کرد و افزود: مرز کرمانشاه با استان ایلام نیز برای تردد مردم عشایر منطقه نیاز به احداث یک پل دارد.

  • نویسنده : الهام مهدیان