اراضی ملی به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان در ایلام رفع تصرف شد
اراضی ملی به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان در ایلام رفع تصرف شد
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان در ایلام خبر داد و گفت: عرصه بر زمین خواران در استان ایلام تنگ می شود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “علی اصغر کاظمی” اظهار کرد: همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان زمین‌خواری در استان قابل تقدیر است.

وی افزود: این همراهی و همکاری سبب شده تا در سال گذشته طی ۸۳ مرحله رفع تصرف، ۱۹۰ هزار و ۶۵۶ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در استان ایلام به ارزش بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان از تصرف افراد سودجو خارج و به بیت‌المال باز گردد.

کاظمی بیان کرد از ابتدای سال جاری تا کنون نیز طی ۳۵ مرحله رفع تصرف، ۱۶۲ هزار و ۹۱۹ متر مربع به ارزش بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی رفع تصرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از همه مردم استان خواست تا قبل از هر گونه خرید ملک ابتدا استعلامات لازم از ادارات راه و شهرسازی استان به عمل آورده و از انعقاد قولنامه‌های دست‌نویس خودداری کنند.

وی افزود: انعقاد هر گونه قرارداد زمین‌های ملی و دولتی غیر قانونی و جعلی بوده و از طریق مراجع قضایی با طرفین قرارداد یا بنگاه و مشاور املاک متخلف برخورد خواهد شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان