ادامه راه شهدا یعنی خدمت بدون منت به مردم / ‏‬ هرچه داریم از شهدا است
ادامه راه شهدا یعنی خدمت بدون منت به مردم / ‏‬ هرچه داریم از شهدا است
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به ادامه راه شهدا یعنی خدمت بدون منت به مردم، گفت: ‏‬ هرچه داریم از شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «یونس احمدی» در حاشیه مراسم غباررویی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته دامپزشکی اظهار کرد: این شهدا بودند که به درس زندگی، کار و اخلاق آموختند و هرچه داریم از شهدا است.

وی بیان کرد: امروزه ادامه راه شهدا یعنی خدمت بدون منت به مردم، این خدمت به مردم بالاترین ارزش برای مدیران و کارکنان دامپزشکی استان است.

مدیرکل دامپزشکی استان تصریح کرد: امروز آمده‌ایم به شهدا تعهد بدهیم که راه آنها در سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهیم چراکه جایگاه امروز به برکت خون شهدا است.

وی بیان کرد: راه شهدا را وقتی می توانیم ادامه دهیم که منافع جامعه را بر منافع شخصی ترجیح دهیم، مسئولیت ها امانت هستند و باید کاری کنیم شهدا از ما راضی باشند.

احمدی با تقدیر از فعالیت های تمامی کارکنان دامپزشکی استان ایلام، افزود: امروزه بخشی مهمی از امنیت و سلامت غذایی استان مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان دامپزشکی است.

شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند / ‏خدمات‬ دامپزشکی قابل تقدیر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی ایلام نیز در این مراسم با تبریک هفته دامپزشکی، گفت: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و باید در خدمات خود به شهدا نگاه کنیم.

حجت الاسلام«عباسعلی بازیار» اظهار کرد: این شهدا بودند که جان خود گذشتند تا کشور به دست بیگانه نرسد و امروز سعادت خدمت نصیب ما شود.

وی بیان کرد: مسئولیت‌ها امانت سنگینی هستند، شهدا به ما نگاه می‌کنند پس باید در خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی ایلام گفت: امروز کارکنان دامپزشکی استان ایلام افتخار دارد در بخش‌های مختلف به مردم استان خدمت کنند، این خدمات قابل تقدیر است.

حجت الاسلام بازیار اضافه کرد: شهدا درس‌های بزرگی به ما دادند، قطعاً توانایی پر کردن جای خالی این شهیدان سخت است ولی با خدمت به مردم می‌توان بخشی از جان فشانی‌های شهدا را جبران کرد.

  • نویسنده : الهام مهدیان