اجاره‌نامه‌هایی که موعد اتمام آنها ۲ ماه نخست سال جاری است تا تیرماه تمدید می‌شود
اجاره‌نامه‌هایی که موعد اتمام آنها ۲ ماه نخست سال جاری است تا تیرماه تمدید می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به آغاز فصل جابجایی مستاجرین و مشکلات اقتصادی که کرونا برای خانواده‌ها به وجود آورده است، گفت: اجاره‌نامه‌هایی که موعد اتمام آنها ۲ ماه نخست سال جاری است تا تیرماه تمدید می‌شود و مالک حق اخذ جریمه دیرکرد تخلیه واحد مسکونی را ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام در کرمانشاه، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از شهرام کرمی اعلام کرد: به مستاجران بابت ۲ ماه تمدید اجاره جریمه‌ای تعلق نگرفته و محاکم قضایی هم برای این مدت حکم تخلیه صادر نخواهند کرد.

 وی افزود: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، سررسید قراردادهای رسمی و عادی واحدهای مسکونی در فاصله زمانی اول اسفند ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲ ماه دیگر با همان شرایط قبلی باید تمدید شود.

مدعی العموم کرمانشاه در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم و دستگاه های اجرایی، افزود: براین اساس، مالک حق ندارد برای ۲ ماه اضافه شده، اجاره بهای بیشتری طلب کند که شامل رقم اجاره ماهیانه و همچنین ودیعه مسکن می‌شود.

  • نویسنده : فاطمه مهدیان