پروژه ۶۳۱ واحدی مسکن مددجویان ایلام تا تیرماه امسال تکمیل می شود
پروژه ۶۳۱ واحدی مسکن مددجویان ایلام تا تیرماه امسال تکمیل می شود
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: پروژه مسکن ۶۳۱ واحدی که با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین استان اجرایی شده است، تا تیرماه امسال تکمیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “قنبر موسی نژاد” در نشست با فرمانده سپاه امیرالمومنین استان با عنوان اینکه سپاه و کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی همکاری نزدیکی با هم دارند، بیان کرد: این پروژه بزرگ مسکونی در دو فاز اجرایی شده و فاز نخست آن که ۴۱۰ واحد بوده قبلاً تکمیل و به مددجویان فاقد مسکن در نقاط مختلف این استان واگذار شده است.

وی افزود: فاز دوم پروژه نیز ۲۲۱ واحد بوده که تا کنون ۱۵۶ واحد آن تکمیل و واگذار شده و مابقی آن که ۵۶ واحد است تا تیرماه امسال تکمیل و واگذار می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۳۱ هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند این استان تحت حمایت این استان هستند گفت: از سپاه استان درخواست داریم در قالب پویش «همدلی برای ایران همدل» در زمینه تهیه سبد غذایی و غذای گرم برای مددجویان این نهاد مشارکت نماید.

موسی نژاد افزود: کمیته امداد از ابتدای ماه مبارک رمضان علاوه بر توزیع روزانه دست کم ۵ هزار پرس غذای گرم، تاکنون ۱۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان این استان توزیع کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

  • نویسنده : الهام مهدیان