پرسپولیس ۴- شارجه ۰؛ بهتر از این نمی‌شد!
پرسپولیس ۴- شارجه ۰؛ بهتر از این نمی‌شد!
شاگردان گل‌محمدی با نمایشی سراسر هجومی و دلپذیر موفق شدند 4 بار دروازه شارجه را باز کنند تا صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان شوند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از “ورزش سه”، پرسپولیس در حالی امشب به مصاف شارجه رفت که در پنج مسابقه قبلی همانند حریف اماراتی دو پیروزی، یک مساوی و دو شکست داشت ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم گروه C لیگ قهرمانان قرار گرفته بود، اما سرخ‌پوشان برای قطعی کردن صعودشان به جمع ۱۶ تیم برتر باشگاهی آسیا باید به برتری مقابل شارجه می‌رسیدند که به بهترین شکل این کار را انجام دادند و با گل‌های شجاع خلیل‌زاده(۲)، عیسی آل‌کثیر(۴۱)، وحید امیری(۴۴) و مهدی عبدی(۱+۹۰) توانستند به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند تا راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.


پرسپولیس که بالاتر از التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه C  شد، از ساعت ۱۷:۱۰ (به وقت ایران) روز یکشنبه هفته آینده نخستین دیدار مرحله حذفی خود را مقابل السد برگزار می‌کند و امیدوار است با تداوم روند فوق‌العاده‌اش به یک برد دیگر مقابل تنها نماینده فوتبال قطر، میزبان بازی‌ها برسد.


گروه C لیگ قهرمانان آسیا- فصل ۲۰۲۰ / هفته ششم
پنج‌شنبه: ۹۹/۰۷/۰۳ ؛ ساعت ۲۲:۳۰
استادیوم: جاسم بن حمد- دوحه قطر/ بدون تماشاگر
داور: تانتاشف ایلگیز(ازبکستان)/ کمک‌ها: آندری تی‌ساپنکوف(ازبکستان) و تیمور گاینولین(ازبکستان)/ داور چهارم: کاسیموف شرزود(ازبکستان).

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : ورزش سه