استاندار ایلام به مقام دانشمند شهید هسته ای کشور ادای احترام کرد
استاندار ایلام به مقام دانشمند شهید هسته ای کشور ادای احترام کرد
استاندار ایلام در تماس تلفنی با خانواده دانشمند شهید داریوش رضایی نژاد در سالروز شهادت وی به مقام این شهید گرانقدر ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “قاسم سلیمانی‌دشتکی” به مناسبت سالروز شهادت دانشمند هسته ای ایران، شهید داریوش رضایی نژاد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا با خانواده این شهید والامقام بصورت تلفنی گفت و گو و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به سخت کوشی و پر تلاش بودن اساتید عرصه جهاد علمی و شهدای هسته ای، افزود: به یقین موفقیت های هسته‌ای ایران حاصل تلاش‌های فرزندان ایران اسلامی به ویژه دانشمندان شهید هسته‌ای این مرز و بوم است که در راه اعتلای علمی و استقلال کشور جان خود را نثار کرده اند.

سلیمانی دشتکی ضمن آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده این شهید هسته ای، زحمات شهید رضایی نژاد را شایسته قدردانی عنوان کرد و گفت: یقین دارم که پاداش ایثار و فداکاری این شهید عزیز در بارگاه کبریایی محشور شدن با صالحان و شهدای راه حق خواهد بود.

وی امیدواری کرد: با دعای خیر خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران از شرایط سخت پیش رو با خلاص شدن از شر بیماری کرونا، عبور کنیم.

شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشورمان و اهل شهرستان آبدانان است که در تاریخ اول مردادماه ۱۳۹۰ توسط دشمنان ملت ایران اسلامی با ضرب گلوله ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان