جلال ناصری سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان هلیلان شد
جلال ناصری سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان هلیلان شد
با حکم دکتر "یونس احمدی" مدیرکل دامپزشکی استان ایلام "جلال ناصری" به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان هلیلان منصوب شد.

 به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام در حکم صادره از سوی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام  آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمندتان، به عنوان «سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان  هلیلان» منصوب می‌شوید. تلاش برای مشارکت ساختاری در طرح‌ریزی حمایت‌های همه‌جانبه از بهره‌برداران، سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های مختلف اقتصاد دام شهرستان در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی با رویکردی جهادی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مباحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل، افزایش سرعت، کیفیت و نظارت بر ارائه خدمات سلامت در حوزۀ دامپزشکی ، در راستای سیاست حفظ و افزایش بهره‌وری سرمایۀ دامی شهرستان، زیر نظر اینجانب از وظایف جنابعالی است. 

حکم انتصاب سرپرستی دامپزشکی شهرستان هلیلان در محل فرمانداری این شهرستان با حضور خانزادی معاون توسعه مدیریت و منابع و خانم صیدی مدیر حراست دامپزشکی استان ایلام توسط کورش عیوضی فرماندار شهرستان هلیلان به ناصری اهدا گردید. در این مراسم همچنین از خدمات “مراد نوروزی” رئیس قبلی اداره دامپزشکی شهرستان هلیلان قدردانی شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان